Returul produselor in magazinele fizice

Cu siguranta ti s-a intamplat sa cumperi ceva care pe moment te-a incantat dar cand ai ajuns acasa ti-ai dat seama ca nu e tocmai ce iti doreai… De ce se intampla asta ? Eu cred ca sunt 2 cauze :

  • pretul – poate ti s-a parut ca faci o mare afacere mai ales cand vezi un produs redus la jumatate de exemplu : de la 500 ron la 250 .
  • oglinzile si lumina din cabina de proba -intotdeauna vei vedea ca hainele probate in magazin arata mult mai bine pe tine decat atunci cand le probezi la tine acasa .

Bun mi-am dat seama ca nu imi place …ce variante am ? Sa pastrez produsul in dulap si sa nu-l port niciodata,sa-l il fac cadou sau sa il returnez.

Sa zicem ca alegem sa il returnam ,avem o alta problema … Magazinul accepta returul? Poate da ,poate nu . In mod normal ar trebui sa poti returna produsul si sa-ti iei banii inapoi dar pentru ca legea spune doar ca ai dreptul sa returnezi dar ramane la aprecierea magazinului daca iti da banii inapoi sau te obliga sa cumperi altceva,deci fiecare face cum crede … Acum sa va dau exemple de magazine care accepta returul :

  • Pull&Bear -retur in 30 de zile cu banii inapoi
  • Bershka – retur in 30 de zile cu banii inapoi
  • New Yorker -retur in 14 zile cu banii inapoi
  • C&A -retur in 30 de zile cu banii inapoi
  • LCWaikiki-retur 30 de zile cu banii inapoi
  • Orsay -retur 14 zile cu banii inapoi

Cu alte cuvinte ,cam toate magazinele accepta returul cu exceptia unuia : Kenvelo. Asta daca vorbim de magazine fizice ,daca vorbim de magazine online mare atentie la ce cumparati de pe Elefant pentru ca NU accepta returul la anumite produse ,cum ar fi parfumurile. Poate o sa spuneti “e normal domnule ,cum sa accepte returul unui parfum desfacut ” pai cum accepta Notino si Parfimo ar putea sa accepte si Elefant dar se pare ca nu o face .

Sa revenim la magazinele fizice .Kenvelo NU accepta returul unui produs doar schimbul lui ,evident cu articole care costa la fel sau mai mult decat produsul pe care vrei sa il schimbi . Mi se pare o porcarie sincer … Si probabil stau prost tare cu vanzarile daca au adoptat strategia asta . Si daca vanzarea nu merge cum trebuie e din cauza politicii magazinului nu pentru ca hainele nu ar fi calitative.

Cand intru in magazinele lor ,ma simt ciudat … daca am deranjat o bluza in secunda 2 vine o tipa care o aranjeaza ,apoi ma urmareste cu privirea pe unde ma mai duc ,ce mai ating, ca sa puna imediat la loc… e singurul magazin unde ma simt ca o hoata … zici ca am intrat sa fur nu sa imi caut de imbracat … si probabil nu sunt singura care se simte asa . Cum e perioada asta cu reducerile ,mallurile sunt pline dar daca vrei sa iesi putin din aglomeratie intri intr-un magazin Kenvelo , acolo nu e mai nimeni …

Inca un aspect pe care vreau sa il lamuresc ,nu m-am apucat sa fac reclama negativa sau mai stiu eu ce . Am ales sa vorbesc despre acest lucru pentru ca am avut nevoie sa returnez ceva si nu s-a putut. Asadar ca sa nu mai pateasca si altii ca mine, sa isi cumpere lucruri de care nu au neaparata nevoie doar pentru ca nu isi pot primi banii inapoi ,am ales sa fac acest articol .

Voi ce probleme ati intampinat cand a trebuit sa returnati un produs?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *