Nu stiu ce a fost in mintea mea cand am ales sa comand la Hebba.ro . Am zis sa incerc cu toate ca se vede din avion ca pozele nu sunt reale , sunt luate de pe net. Dar am vazut pe facebook persoane multumite de ceea ce au primti si am zis sa dau o sansa magazinului .
Am cumparat o rochie in valoare de 120 de ron , in luna august mai precis pe 3.08.2022 .
Rochia a venit repede , de pe o zi pe alta dar cu defect din fabrica , avea un fir tras si nu se putea purta . Nu era finisata , avea multe ate… Iar materialul cam lasa de dorit . Fabricata in Turcia . In general marfa turceasca e mai calitativa decat cea chinezeasca . Nu a fost cazul aici … . Am decis sa fac retur , au trecut vreo 10 zile pana mi-au raspuns la mesajele de pe facebook si la telefon , in conditiile in care pe site la ei scrie clar ca returul se face in maxim 14 zile . Probabil asta a fost si ideea sa nu reusesc sa returnez produsul in timp util si sa aiba motiv sa nu imi returneze banii . Dar am insistat pana cand intr-un final cineva mi-a raspuns si a inceput sa isi ceara scuze ca sunt aglomerati si ca din acest motiv nu mi s-a raspuns la mesaje si la telefon dar ca trimit curierul sa ridice coletul .
Curierul a venit la vreo 2 zile dupa discutia asta ,mai precis pe 15.08.2022 . De atunci si pana astazi 13 septembrie NU am primit nici un ban inapoi , ma tot amana prin mesaje pe facebook de raspuns la telefon nu raspunde nimeni . Bineinteles ca nu am acceptat toata bataia asta de joc si am facut reclamatie la protectia consumatorului . Stau si ma gandesc eu am comandat de 120 de ron si daca ii pierd, nu mi se pare cine stie ce paguba . Dar cine stie cate persoane mai sunt ca mine dar nu se pricep sa reclame astfel de situatii si raman fara bani .
Cu ocazia asta voi vedea si ce face ANPC in astfel de cazuri.
Update 29.09.2022
Abia astazi am primit banii inapoi , dupa promisiuni zilnice ca imi vor returna suma.Cu alte cuvinte dupa o luna jumate . Astept si raspunsul de la ANPC, cred ca de fapt reclamatia mea a dat rezultate de am reusit sa imi iau banii inapoi . Daca sunteti intr-o situatie asemanatoare , va recomand sa faceti reclamatie la ANPC si incercati pe cat posibil sa nu comandati de pe magazine online care nu au recenzii nici pe facebook nici pe google . In felul asta evitati sa fiti pacaliti!
Update 4.10.2022
Am primit si raspunsul ANPC , au gasit intemeiata petitia mea si au sanctionat operatorul economic . Deci da , asta e solutia .
In cazul in care o firma refuza sa va ramburseze banii faceti reclamatie la protectia consumatorului .

Exact și eu la fel…. De pe 17 august abia la începutul lunii decembrie am avut banii prin intermediul ANPC….
Bună ziua.
As avea și eu o întrebare, dacă am comandat în septembrie un set de valize, dar pana in ziua de azi nu a venit.. Si site.ul era francez.. Pot sa ii reclam? Sau nu am nicio șansă? Nu mai răspuns, site-ul e de negăsit… Masuni. Come era numele site-ului..
Poți face reclamație la centrul european al consumatorilor . Mai multe informații găsești aici https://asistentapentruconsumatori.ro/iata-cum-sa-faci-o-reclamatie-la-centrul-european-al-consumatorilor/
Hebba nu ar trebui sa fie pe piața, am comandat la ei produsul calitate proasta a trecut o luna și nu am primit bani înapoi, nu răspunde la telefon și nici la mes !
Eu am comandat pe 14 aprilie am returnat pe 20 aprilie si nici până azi nu am.primit banii …..doar niste mesaje generate automat si penibile este vorba da 2 perechi de pantaloni care erau si mici si un material oribil. Nu are legatura cu pozele prezentate. Niste escroci fără respect!!!!