Magazinele online care nu ar trebui sa existe- Zasha si Hebba

Nu stiu ce a fost in mintea mea cand am ales sa comand la Hebba.ro . Am zis sa incerc cu toate ca se vede din avion ca pozele nu sunt reale , sunt luate de pe net. Dar am vazut pe facebook persoane multumite de ceea ce au primti si am zis sa dau o sansa magazinului .

Am cumparat o rochie in valoare de 120 de ron , in luna august mai precis pe 3.08.2022 .

Rochia a venit repede , de pe o zi pe alta dar cu defect din fabrica , avea un fir tras si nu se putea purta . Nu era finisata , avea multe ate… Iar materialul cam lasa de dorit . Fabricata in Turcia . In general marfa turceasca e mai calitativa decat cea chinezeasca . Nu a fost cazul aici … . Am decis sa fac retur , au trecut vreo 10 zile pana mi-au raspuns la mesajele de pe facebook si la telefon , in conditiile in care pe site la ei scrie clar ca returul se face in maxim 14 zile . Probabil asta a fost si ideea sa nu reusesc sa returnez produsul in timp util si sa aiba motiv sa nu imi returneze banii . Dar am insistat pana cand intr-un final cineva mi-a raspuns si a inceput sa isi ceara scuze ca sunt aglomerati si ca din acest motiv nu mi s-a raspuns la mesaje si la telefon dar ca trimit curierul sa ridice coletul .

Curierul a venit la vreo 2 zile dupa discutia asta ,mai precis pe 15.08.2022 . De atunci si pana astazi 13 septembrie NU am primit nici un ban inapoi , ma tot amana prin mesaje pe facebook de raspuns la telefon nu raspunde nimeni . Bineinteles ca nu am acceptat toata bataia asta de joc si am facut reclamatie la protectia consumatorului . Stau si ma gandesc eu am comandat de 120 de ron si daca ii pierd, nu mi se pare cine stie ce paguba . Dar cine stie cate persoane mai sunt ca mine dar nu se pricep sa reclame astfel de situatii si raman fara bani .

Cu ocazia asta voi vedea si ce face ANPC in astfel de cazuri.

Update 29.09.2022

Abia astazi am primit banii inapoi , dupa promisiuni zilnice ca imi vor returna suma.Cu alte cuvinte dupa o luna jumate . Astept si raspunsul de la ANPC, cred ca de fapt reclamatia mea a dat rezultate de am reusit sa imi iau banii inapoi . Daca sunteti intr-o situatie asemanatoare , va recomand sa faceti reclamatie la ANPC si incercati pe cat posibil sa nu comandati de pe magazine online care nu au recenzii nici pe facebook nici pe google . In felul asta evitati sa fiti pacaliti!

Update 4.10.2022

Am primit si raspunsul ANPC , au gasit intemeiata petitia mea si au sanctionat operatorul economic . Deci da , asta e solutia .

In cazul in care o firma refuza sa va ramburseze banii faceti reclamatie la protectia consumatorului .

8 Replies to “Magazinele online care nu ar trebui sa existe- Zasha si Hebba”

    1. Bună ziua.
      As avea și eu o întrebare, dacă am comandat în septembrie un set de valize, dar pana in ziua de azi nu a venit.. Si site.ul era francez.. Pot sa ii reclam? Sau nu am nicio șansă? Nu mai răspuns, site-ul e de negăsit… Masuni. Come era numele site-ului..

  1. Hebba nu ar trebui sa fie pe piața, am comandat la ei produsul calitate proasta a trecut o luna și nu am primit bani înapoi, nu răspunde la telefon și nici la mes !

  2. Eu am comandat pe 14 aprilie am returnat pe 20 aprilie si nici până azi nu am.primit banii …..doar niste mesaje generate automat si penibile este vorba da 2 perechi de pantaloni care erau si mici si un material oribil. Nu are legatura cu pozele prezentate. Niste escroci fără respect!!!!

  3. In aceeasi situatie ma aflu si eu, comanda plasata pe la jum lunii oct, primita la final de noiembrie.. inca ma intreb de ce nu am refuzat.o… produsele achizitioante imi erau mici si patate, nu au fost ambalate ok. Am facut retur pe 5-6 decembrie, au trecut aproape 2 luni si nu am primit nimic inapoi.
    Astazi am reusit sa intru in legatura telefonica cu un operator si mi.a comunicat ca au in termen de 60 zile lucratoare pentru rambursare, asta inseamna undeva la 3 luni, exagerat de mult.. in fine.. greseala mea pana la urma ca nu am cautat inainte daca e sau nu serios site.ul. Imi poti spune te tog cum ar trebui sa procedez cu plangerea ANPC?

    1. Sigur . Intai asigura-te ca ai printuri cu discutiile de pe mail , facebook , whatsapp etc . Apoi intra aici https://sesizari1.anpc.ro/ urmeaza pasii , descrie situatia cat mai amanuntit : cand ai comandat , cand ai facut returul (daca poti pune poza cu chitanta pe care ti-a dat-o curierul cand ai pus returul ), cat timp a trecut , dovezile ca ai incercat sa iei legatura cu ei etc . Apoi ai de asteptat cam 30 de zile din momentul in care depui sesizarea . Mult noroc si sper sa recuperezi banii 🙂

  4. Am comandat un costum de aici, iar când l-am primit pantalonii îmi erau buni, sacoul nu. Am făcut retur în 9 septembrie și nici în ziua de azi nu am primit banii înapoi. La telefon răspunde cineva foarte greu și scăpa imediat de tine, închizând-ți telefonul în nas.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *